DERFOR SKAL DU LÆRE AT BOGFØRE

Når man driver en virksomhed, er økonomien et af de vigtigste områder.

Økonomien er et bredt begreb, som dækker over virksomhedens overskud, likviditet, tilgodehavender og gæld.

Grundlaget for at forstå virksomhedens økonomi er bogføringen af virksomhedens bilag.

Bogføring går i al enkelthed ud på, at man registrerer og dermed husker, hvilke indtægter og udgifter, man har haft.

Registreringen af indtægter og udgifter sker efter det der kaldes det dobbelt bogholderi´s princip.

BOGFØRINGSKURSER - PAKKELØSNINGER

FOR BEGYNDERE

BOGFØRINGSKURSUS

1 times visuelt kursus

DKK 2.000 kr. ekskl. moms

FOR LET ØVEDE

BOGFØRINGSKURSUS

1 times visuelt kursus

DKK 2.000 kr. ekskl. moms

FOR ØVEDE

BOGFØRINGSKURSUS

1 times visuelt kursus

DKK 2.000 ekskl. moms

KURSER I BOGFØRING - SÅDAN FUNGERER DET

1. VÆLG PAKKE

Når du har valgt Bogføringskursus i menuen, vælger du den pakke der passer dig bedst og klikker bestil. Du betaler, hvorefter du modtager en ordrebekræftelse.

2. VÆLG TIDSPUNKT

Herefter modtager du en mail fra mig med en kalender hvor du vælger det tidspunkt der passer dig bedst til vores visuelle bogføringskursus

3. UNDERVISNING

På det tidspunkt du har valgt til vores kursus, ringer jeg til dig og i den næste time underviser jeg dig i bogføring via en visuel forbindelse

ERHVERVSSTYRELSEN 10 GODE RÅD:

Erhvervsstyrelsen har lavet ti råd til god bogføringsskik, som kan hjælpe dig på vej:

  1. Prioritér god bogføringsskik fra begyndelsen – måske vokser virksomheden, og det bliver kun sværere med tiden. Det betyder daglig opsamling af transaktioner og ligeledes daglig registrering eller i det mindste ugentlig registrering af disse transaktioner. 
  2. Hav tydeligt opdelte konti og budgetter.
  3. Har du ikke flair for bogføring, så få en professionel til at lave arbejdet for dig.
  4. Hold øje med udgifterne – ikke bare pga. overblikket, men også af hensyn til skatter og afgifter.
  5. Forbered dig på betalingen af skat, så du ikke får uforudsete regninger.
  6. Planlæg ved større udgifter.
  7. Digitalisér og automatisér fakturaer og betalinger.
  8. Forkort betalingsbetingelserne eller automatisér abonnementsbetalinger, så du hurtigt modtager betaling fra kunderne. 
  9. Hold regelmæssigt øje med udestående betalinger. Du skal løbende have hånd i hanke med udestående debitorer.
  10. Skabe et systematisk overblik over virksomhedens økonomi og justér løbende, så du skaber overskud.

KONTAKT OS

Udfyld formularen, så kontakter jeg dig indenfor 24 timer.

 

SIDDER DU MED SPØRGSMÅL?

Du er altid velkommen til at ringe til os. Det er helt uforpligtende.

Indtast venligst dit navn.
Indtast venligst et gyldigt telefonnummer.
Indtast venligst en besked
Tjek venligst din captcha for at verificere at du ikke er en robot.